Chiptuning silnika ON po 2012 r.

Chiptuning silnika ON po 2012 r.

Cena: 1560.00 PLN
/komplet

Dołącz do grona specjalistów

Jesteś fachowcem, specjalitą i chcesz otrzymywać zlecenia na usługi.
Zarejestruj się na zlecenioamt.pl, nie trać czasu na przygotowywanie ofert.
MY ZROBIMY TO ZA CIEBIE

Opinie


 

Szukasz fachowców, a może chcesz wycenić koszt
Chiptuningu silnika diesla po 2012r. ?


To właściwe miejsce, znajdziesz tu wielu mechaników!
Dodaj tą usługę do wyceny i podaj kilka informacji, a otrzymasz

 

Darmową wycenę
Twojego zlecenia

Jak utworzyć wycenę?



Dodaj do wyceny



Dodaj kolejną usługę lub



Przejdź do wyceny



Wyślij zapytanie

Oferty fachowców
tańsze nawet o 32%

Jak otrzymać oferty?



Podaj lokalizację zlecenia



Określ terminy realizacji



Podaj kontakt do siebie. Nikomu go nie przekazujemy.

Ponad 3000
sprawdzonych firm

Jak wybrać wykonawcę?



Porównuj ceny i opinie o firmach



Zadzwoń do wybranych i omów szczegóły



Wybierz najlepszego fachowca



Po zakończeniu zlecenia wystaw opinię


Masz pytanie?


 

 

 

Jesteś fachowcem i chcesz otrzymywać zlecenia na
Chiptuning silnika diesla ?


Przejdź do cennika zawierającego podobne usługi
dodaj go do swojej oferty i podaj oczekiwane przez siebie ceny.


Odpowiadaj na zapytania i składaj oferty nie marnując swojego czasu?
Dołącz za darmo do fachowców z naszego serwisu i znajdź nowych klientów.

 

Załóż darmowe
konto

Jak utworzyć konto?



Zaloguj lub zarejestruj się.



Podaj lokalizację i odległość, w jakiej mamy szukać zleceń.



Zaprezentuj swoją firmę w wizytówce.

Utwórz swój
cennik usług

Jak dodać cennik?



Dodaj cały cennik lub pojedyncze usługi.



Podaj oczekiwane ceny za wykonanie usługi.



Pokaż przykłady realizacji dodając swoje zdjęcia.

Odpoczywaj
gdy szukamy zleceń

Co robimy, gdy odpoczywasz?



Szukamy dla Ciebie zleceń.



Tworzymy oferty na podstawie Twoich cenników.



Wysyłamy oferty i kontakt do Ciebie.


Masz pytanie?


 

 

 


Więcej cenników znajdziesz tutaj:

 

 

 

 

Co wchodzi w zakres usługi
Chiptuning silnika diesla ?

Chiptuning to elektroniczne zwiększenie mocy silnika, najczęściej doładowanego, ale możliwy jest również w silnikach wolnossących . Niemal wszystkie współcześnie produkowane samochody zjeżdżające z taśm produkcyjnych posiadają spore rezerwy mocy, które można stosunkowo łatwo wyzwolić, choć niekiedy odbywa się to kosztem zmniejszenia rezerw wytrzymałości silnika.

Największe uwolnienie rezerw mocy i momentu obrotowego możliwe jest w silnikach z turbosprężarkami lub kompresorami i wynosi 20 do 25 procent.
Dodatkowo tuning tego typu powinien ograniczyć zużycie paliwa, tym samym także emisję spalin.
Celem tuningu chipowego jest wprowadzenie modyfikacji oprogramowania umieszczonego w centralce ECU (komputerze pokładowym) sterującego pracą silnika. W procesie tym zmianie ulega dawka podawanego paliwa, czas oraz kąt wyprzedzenia wtrysku, ciśnienie doładowania, a także maksymalne dopuszczalne obroty silnika.
Proces modyfikacji oprogramowania powinien zostać poprzedzony szczegółową kontrolą stanu technicznego pojazdu, a także diagnostyką komputerową silnika oraz pomiarem mocy i momentu obrotowego jednostki tuningowanej wykonanym na hamowni.
Po dokonaniu zmian oprogramowania sterującego pracą silnika, samochód ponownie trafia na hamownię podwoziową celem sprawdzenia przeprowadzonych poprawek.
Czynność tą powtarzamy do momentu osiągnięcia założonego celu, zapewniającego przede wszystkim bezpieczne i optymalne parametry pracy silnika widoczne na wykresie przebiegu momentu i mocy w funkcji prędkości obrotowej silnika.

Czego nie obejmuje wykonanie usługi?


Chiptuning jest tanim i nieinwazyjnym sposobem zwiększenia mocy i momentu obrotowego w silniku diesla, lecz wymaga od użytkownika odpowiedniej eksploatacji jednostki oraz częstszej obsługi serwisowej. Ze względu na intensywną eksploatację w zmodyfikowanym samochodzie należy szczególnie zadbać o wymianę oleju silnikowego wraz z wymianą filtrów oleju i powietrza. Ponadto do osiągnięcia jeszcze lepszych rezultatów tuningu chipowego należy rozważyć modyfikacje silnika poprawiające jego prace, a są to: montaż sportowego wałka rozrządu oraz montaż sportowego filtra powietrza, a także montaż sportowego tłumika.
Należy przy tym pamiętać, iż wzrost mocy wyraźnie podnosi temperaturę gazów spalinowych którymi napędzana jest turbosprężarka, co przyspiesza jej zużycie, przyczyniając się do jej wcześniejszej regeneracji.Wzrost temperatury nie sprzyja również filtrowi cząstek stałych DPF/ FAP doprowadzając do jego pęknięcia. Uszkodzony DPF/ FAP będziemy zmuszeni wymieni .


Informacje zawarte w tym opisie mają wyłącznie charakter orientacyjny i mogą się różnić u poszczególnych wykonawców.
Zalecamy zatem, zawsze przeczytanie instrukcji producenta.

 

logo
Loading...

Dodaj zapytanie o cenę

logo
Loading...